Дискова боона ДАР-4.0

Фото Дискова боона ДАР-4.0
Диски установлені під визначеними експериментально кутами атаки і установки вісі обертання до горизонталі, що забезпечує підрізання нижнього слою пласта ґрунту і це зменшує енергоємність обробітку ґрунту і зношення дисків, забезпечує їх самозаточування і рівномірність глибини обробітку.

Диски закріплені на С подібних ресорах і роблять низькочастотні коливання в трьох площинах, в результаті чого самостійно очищаються від рослинних залишків і ґрунту, добре заглиблюються в грунт і зменшується тертя дисків. Захищають диски і підшипникові опори при шокових навантаженнях.

Диски здійснюють обертальний рух і це зменшує їх тертя по ґрунту що забезпечує економію палива і мінімальний знос дисків в порівнянні з традиційними технологіями обробітку ґрунту.

Диски мають вирізи і виготовляються з внутрішньою заточкою по всьому зовнішньому периметру, що робить ефективною роботу агрегатів на обробітку важких і твердих ґрунтів, в тому числі глинистих чорноземів, подрібненні пожнивних залишків і зменшує тягове зусилля трактора.

Значний кут атаки і установки вісі обертання до горизонталі сприяє підйому в верх ґрунту і рослинних рештків і їх хороше перемішування.

В підшипниковому вузлі використанні підшипники високої якості Луцького підшипникового заводу, який входить в корпорацію SKF, сучасне касетне ущільнення і якісна пластичне мастило, що забезпечує наробіток підшипникових вузлів у 9600 га на агрегаті ДАР-2,4. Демонтаж зношених і установка нових дисків проводиться без розбирання підшипникового вузла.

Диски використовуються великого діаметра (660мм) і їх розташовується менше на метр захвату чим дисків меншого діаметру і це дає можливість виготовити агрегат з меншою матеріалоємністю, зменшується кількість підшипникових вузлів (14 проти 20 (D=560 мм) при ширині захвату 2,5 м ), енергоємність обробітку ґрунту і економиться паливо.

Зменшений шаг розташування дисків і оптимальні параметри по їх установці забезпечують якісний обробіток ґрунту з рівним ложем, допускається більше зношення дисків до заміни чим у аналогів і забезпечується високий ресурс дисків і агрегатів.

Агрегати приєднуються до трактора на стандартну трьох точкову навісну систему.

Глибина обробітку установлюється регулюванням положення котка і тракторної навісної системи.

Для забезпечення агрегатування з тракторами всіх фірм без доробки агрегату для приєднання центральної тяги передбачено два отвори з різними діаметрами.

Регулюється тільки глибина обробітку, а інші параметри що до установки дисків, їх перекриття, та інші визначені оптимальні експериментально і установлені в конструкції агрегатів, що зменшує витрати часу на регулювання і забезпечує якісний обробіток ґрунту з найменшими енерговитратами. Агрегат сконструйований так, щоб механізатор обробляв грунт, а не проводив експерименти з регулювання.