Дискова боона ДАР-4.0
Диски закріплені на С подібних ресорах і роблять низькочастотні коливання в трьох площинах, в результаті чого самостійно очищаються від рослинних залишків і ґрунту, добре заглиблюються в грунт і зменшується тертя дисків. Захищають диски і підшипникові опори при шокових навантаженнях.
Диски здійснюють обертальний рух і це зменшує їх тертя по ґрунту що забезпечує економію палива і мінімальний знос дисків в порівнянні з традиційними технологіями обробітку ґрунту.
Диски мають вирізи і виготовляються з внутрішньою заточкою по всьому зовнішньому периметру, що робить ефективною роботу агрегатів на обробітку важких і твердих ґрунтів, в тому числі глинистих чорноземів, подрібненні пожнивних залишків і зменшує тягове зусилля трактора.
Значний кут атаки і установки вісі обертання до горизонталі сприяє підйому в верх ґрунту і рослинних рештків і їх хороше перемішування.
В підшипниковому вузлі використанні підшипники високої якості Луцького підшипникового заводу, який входить в корпорацію SKF, сучасне касетне ущільнення і якісна пластичне мастило, що забезпечує наробіток підшипникових вузлів у 9600 га на агрегаті ДАР-2,4. Демонтаж зношених і установка нових дисків проводиться без розбирання підшипникового вузла.
Диски використовуються великого діаметра (660мм) і їх розташовується менше на метр захвату чим дисків меншого діаметру і це дає можливість виготовити агрегат з меншою матеріалоємністю, зменшується кількість підшипникових вузлів (14 проти 20 (D=560 мм) при ширині захвату 2,5 м ), енергоємність обробітку ґрунту і економиться паливо.
Зменшений шаг розташування дисків і оптимальні параметри по їх установці забезпечують якісний обробіток ґрунту з рівним ложем, допускається більше зношення дисків до заміни чим у аналогів і забезпечується високий ресурс дисків і агрегатів.
Агрегати приєднуються до трактора на стандартну трьох точкову навісну систему.
Глибина обробітку установлюється регулюванням положення котка і тракторної навісної системи.
Для забезпечення агрегатування з тракторами всіх фірм без доробки агрегату для приєднання центральної тяги передбачено два отвори з різними діаметрами.
Регулюється тільки глибина обробітку, а інші параметри що до установки дисків, їх перекриття, та інші визначені оптимальні експериментально і установлені в конструкції агрегатів, що зменшує витрати часу на регулювання і забезпечує якісний обробіток ґрунту з найменшими енерговитратами. Агрегат сконструйований так, щоб механізатор обробляв грунт, а не проводив експерименти з регулювання.