Для чого потрібен чат-бот

Фото Для чого потрібен чат-бот
Коли в компанії немає чат-бота будь-яке питання клієнта займає багато часу:
- Клієнт пояснює оператору, що йому потрібно
- Оператор відкриває потрібну систему
- Робить запит на пошук інформації
- Отримує потрібну інформацію
- Відповідає клієнту на питання
Коли у Вас є чат-бот - Клієнт самостійно може виконувати всі дії
• купувати, бронювати, подавати заявки
• перевіряти статус, наявність, баланс
• запитувати рахунки, накладні, акти
• та іншу важливу для нього інформацію
Чат-боти допоможуть
Створити залучення клієнтів
• Чат-бот інтернет-магазину повідомить про надходження товарів, що цікавлять.
• Чат-бот барбершопа після місяця після стрижки нагадує клієнту і пропонує записатися повторно
• Чат-бот ресторану допоможе забронювати столик та викликати офіціанта
Кваліфікувати клієнтів
• Чат-бот для туристичного агентства допоможе клієнту підібрати тур, на основі даних, зібраних в результаті опитування: дата і період від'їзду, кількість людей і бюджет клієнта
• Чат-бот агентства нерухомості проведе опитування клієнта та на основі його відповідей автоматично сформує для нього індивідуальну пропозицію
• Автоматизувати процеси